söndag 14 april 2013

Söndag

Ja, söndag söndag söndag. Känns som om veckorna bara flyger förbi. Mycket jobb, mycket att fixa, måste hinna träna, måste äta nyttigt, hunden måste tas hand om, ett förhållande måste tas hand om, lägenheten, SKOLAN. Herregud, hade velat sätta allt på pause ett tag. Men det kommer väl, nästa helg blir tentahelg. Helgen efter det blir Jobbhelg. och helgen därefter åker vi ner till Västkusten och lämnar Ida. Men just idag är det bara söndag, och jag ska ut med hunden och sen cykla ner till friskis och i eftermiddag ska vi på husvisning.
Vet inte vad jag känner för att träna idag, blir nog lite allt möjligt. Detdär med att ta en muskelgrupp i taget verkar inte riktigt fungera för mig, jag kan för få övningar känner jag. Jag försöker boka in mig med personlig instruktör på friskis för att få lite mer övningar i min repetoar, men det är fler än jag som gillar de där personliga instruktörtimmarna :P Man måste vara snabb om man ska få en plats!
Aja, nu hunden, sen äta, sen gymmet. Otaggad på allt just nu, det får gå på rutin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar