fredag 12 april 2013

Två dagars "vila"..

I onsdags jobbade jag på en av kommunens förskolor 07:30-16:00. Och förskolan har 94% barn med annat språk än svenska som modersmål... Snacka om att vara slut i skallen efter en dag där! Och sen var det bara hem och dammsuga av lägenheten innan det bar av på handbollsmatch, var inte hemma förrän 21. Ingen träning den dagen alltså!
Och igår jobbade jag i sthlm med lite DreamHack grejer. Vakna 06, åka till sthlm, börja jobba 08, sluta jobba 19, hemma 20:30. Naeeeeeh det vart ingen träning då heller :P
Idag när jag vaknade kände jag mig helt bakis. Somnade tidigt i soffan igår, blev inforslad i sängen efter midnatt, sov till 09:30 imorse. Nu sitter jag med kurslitteratur och lite tentaångest, men efter arbetsintetvjun 14:30 så ska jag definitivt till gymmet! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar