måndag 25 februari 2013

Gymhandskar!


Här är dagens inköp, ett par handskar till gymmet. Små och smidiga men VARFÖR måste allt vara rosa så fort det är "specially fitted for women". Kan inte någon tillverkare förstå att alla kvinnor inte är DÖENDE FÖRTJUSTA I ROSA?! Gah, aja. Dessa var de som satt bäst iaf, så rosa eller ej blev det dessa. Om en timme blir det invigning och jag ser fram emot att pressa musklerna lite!

Och Larre, jag ser fram emot vår fitnessgurubeställning! Jag har läst att One Whey Isolate med rocky road smak ska vara god, så det blir en beställning för min del då mitt proteinpulver från MMsports är slut anyday.

Nu, pälsa på mig lite tjocka kläder för att traska ner till friskis strax.

2 kommentarer:

  1. Åh men jag vill ju ha rosa! Mina är vita.. använda 2 gånger.. om du vill byta :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessa var oslagbara i passformen, så jag får stå ut med rosa.

      Radera