torsdag 3 januari 2013

Dagen D

Alltså, jag har nog aldrig köpt ett riktigt plagg från Gina Tricot. Jag har ett brottarlinne från 2006 typ, och en tubhalsduk från 2010. Idag hände det.. jag gick in, och jag testade ett par jeans?! Hör och häpna, dom passade! Tre storlekar mindre än alla andra jeans jag har, visserligen har jag gått ner lite och skapat mer muskler osv, men tre storlekar? Är Ginas jeans mycket större i storlekarna än alla andra butiker?
Om det på något magiskt sätt skulle bli några ljusa timmar under morgondagen, där allt inte är grått, så ska jag försöka ta en bild eller två. Men så länge får ni nöja er med denna bild från Ginas hemsida på jeansen jag fick med mig hem.

Nu är det snart dags att sova känner jag, Marcus sov i sthlm igår och det resulterade i att jag inte somnade förrän efter 02 någongång, vilket är sent för att vara mig. Jag brukar däcka runt 23 i vanliga fall. Så gonatt, sov gott och allt det där!

1 kommentar:

  1. Coolt.. jag kan inte ens ha största storleken där.. så fet är jag.. tjohej :p Deras jeans sitter så sjuuukt dåligt på mig.. Däremot alla toppar, stickat, underkläder, osv sitter fint :)

    SvaraRadera