torsdag 3 januari 2013

Dag 02: 10 snabba


Vad stod det i senaste sms:et du skickade och till vem var det?
"Helt lagom!" skrev jag till Marcus när han mmsade en bild på nya tvn

Vad äter du helst?
Potatismos! Eller en riktigt god och gräddig pasta.

Vilket är det snyggaste klädesplagget?
Jeansshorts!

Om du fick vara statsminister för en dag, vad skulle du bestämma?
Räntefria studielån!

Vad skulle vara det första du köpte om du fick en miljon?
Tyvärr har jag så mycket pengasinne att inse att en miljon är ett sandkorn i Sahara, det är ingenting när det kommer till saker av värde. Jag skulle lägga miljonen på ett hus tillsammans med de andra miljonerna man måste punga upp.

Vilken film såg du senast? Vad tyckte du om den?
På juldagen såg jag och bonusfamiljen Mammas pojkar på bio. Vilken besvikelse! Inte värd att betala pengar för alltså.

Vilket djur skulle du vilja vara?
En apa, dom brukar äta goda frukter istället för gräs och löv som många andra icke köttätande djur.

Vad skulle du ta med till en öde ö?
En handduk så jag slipper sandkorn mellan skinkorna när jag ligger på stranden!

Vilket är ditt drömyrke?
Polis, även om jag brinner för läraryrket så kommer alltid polis att vara mitt drömyrke.

Godaste godiset?
Jag kan inte välja en sorts godis för jag måste äta varannan choklad och varannan gelegodis för att liksom balansera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar