torsdag 10 januari 2013

Dag 09: En första


Min första cross! Till vänster på denna bilden står min första egna cross. En Honda 150cc som jag köpte för 18 500 sommaren 2011 och jag är mer än nöjd med att jag började åka! Det är så grymt roligt, svettigt, läskigt och häftigt. Man får riktiga adrenalinkickar och det är grym träning för hela kroppen. Nu ska jag bara laga en liten del på den och så ska jag sälja vidare den, det är dags för större utmaningar för mig. Bokstavligt talat ;) Jag ska antingen ta över Marcus 250cc eller köpa mig en egen. Marcus är sugen på en 450cc så vi får se, jag behöver i varje fall en större som jag kan stå på, vilket jag inte kan göra på min nuvarande.

Ser fram emot sommaren och crossåkning! Woho!

2 kommentarer:

  1. Coolast i stan... jag hade aldrig vågat.. galet feg när det gäller sånt :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går ju inte direkt i 90 knyck på banan än så länge om vi säger så ;)

      Radera