söndag 16 september 2012

The end of the weekend

Just nu sitter jag på tåget tillbaka till etuna från Sthlm, jag tog mig till Globen över dagen för att hälsa på Marcus. Dreamhack arrangerar EM i Starcraft2 så han har varit i Globen sen i torsdags. Vanligtvis brukar jag också vara där och slita för att försöka dra mitt strå till stacken också kanske vara minsta lilla till hjälp iaf men denna gången har jag varit hemma. Vi har ju hunden nu! Tänk vad annorlunda allt blir när man har någon som är beroende av en. Det känns väldigt konstigt att inte vara med och slita, men samtidigt är det otroligt skönt. Det är många dagar av trötthet och speciellt sista natten som man blir tvungen att dygna gör att man blir helt fuckad. Så ja, nu är jag snart hemma hos hunden, hon har bara behövt vara ensam typ en timme idag för Laura erbjöd sig att vara hundvakt. Sicken pärla va!

Få återstår bara frågan: ta taxi för 86kr eller gå en omväg hem? För den närmsta vägen hem innebär att jag måste gå genom ett område som det varit massa skjutningar i på sista tiden, och det är jag jävligt otaggad på :P

Anyhow, imorn börjar en ny vecka. Skola 9-16 fyra dagar. Jag förstår inte hur dom hade tänkt att vi skulle hinna med all läsning men jaja. Det är bara att slita på och se glad ut. I huvudet smider jag planer för vinterns resa.som jag iofs inte har en aning om vart den går än men nånstans varmt med bra dykvatten har jag som krav i varje fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar