tisdag 18 september 2012

På pränt





Idag fick jag ett tunt paket genom brevinkastet, det var bilderna jag skickade in till Fuji Photo för framkallning i fredags! Grymt snabbt i min mening! Och jag är väldigt nöjd med mina förstoringar :) beställde en blank och en matt version av bilden ni ser här i storleken 20*30 cm. Gillar fotot så himla mycket! Naturlig, svag vinjett och den grumligt höga ISOn är jag väldigt nöjd med :) återstår att se var bilden hamnar bara. Framkallade bilden i förra inlägget också. Alltid roligt med lite bilder som inte bara ligger på hårddisken.

Idag åkte Marcus till Valencia, hade vi inte haft hunden hade jag också fått spendera några dagar i solen men ja. Så blev inte fallet nu :) jag får avsluta tisdagen med ett pass pulsspinning intervall i stället. Marcus är tillbaka på måndag, så jag är gräsänka igen. Tråkigt men ja, vad ska man göra. Jag planerar resa till Borneo! Dykning, sol, bad och djungel. Kanske kombineras med Filippinerna. Måste få tag i vårens schema för kurserna så jag kan se när och hur länge jag kan vara borta från skolan. Jag måste ha nåt att se fram emot känner jag! Skolan är så urbota tråkig just nu att jag inte vet hur jag ska ta mig igenom veckorna!? Bajs helt enkelt!

Aja, nu ska jag värma lite mat innan träningen! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar