fredag 14 september 2012

Another weekend

Fredag fredag fredag, känns verkligen inte som att jag har en helg framför mig. Mycket att plugga, mycket att ordna i lägenheten. Det ska dammsugas och tvättas och städas, hunden ska promeneras, kroppen ska tränas. Och söndagen kommer tas upp av ett Stockholmsbesök. Och veckan som har varit har helt tagit kol på mig.

Dagens träning blev iaf efter många om och men ett pass skivstång, vilket jag aldrig testat innan. Spännande och grymt ansträngande för ungefär varenda muskel från anklarna och uppåt! Jag har verkligen urusla armmuskler så jag gjorde så gott jag kunde.

Jag hade varit så otroligt otaggad och låg hela dagen, fram tills precis innan träningen då jag fick ett fint sms av Marcus som gjorde mig glad och peppad, helt plötsligt kändes fredagen inte så illa trots att jag nu ligger själv med em fisande hund i soffan. Hursomhelst massor av kärlek till min bästa kompis och livskamrat Marcus!

Nu ska jag återgå till mina serieavsnitt och rota lite i skafferiet, kanske kan hitta nåt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar