måndag 4 juli 2011

Ptja.. Popular minst sagt

Igår var den mest kaotiska dag på jobbet hittills. Det var ungefär 10 gånger fler folk i parken än vad det brukar vara. Det KAN, jag säger inte att det måste ha berott på, men det KAN ha nåt att göra med att Eric Saade spelade på Parken Zoo. Det var helt insane från klockan 11 till 16, och visst det är bara 5 timmar, men damn vad det var stressigt. Diskmaskinen gick i ett fram tills klockan 19. Så det blev ett par timmars övertid, men allt kommer att se snyggt ut när jag kommer dit idag iaf. Alltid något antar jag.

Så jag vet inte om jag gillar han där Eric Saade nåt bättre nu, han gjorde så att jag fick en hel massor av jobb iaf och det är ju positivt. Det blev en ordentligt bra dagskassa också, som jag inte vågar skriva ut här. Men med över 11 000 inne i parken så kan ni själva tänka att det blir ganska bra inkomst.

Så ja, idag är det bara att köra igen. Mycket lugnare än igår, men å andra sidan med mycket färre personal.

Och när jag slutar vid 17.30 idag så kommer jag få cykla hem till en tom lägenhet, för Marcus sover över i Stockholm idag. Tråkigt! :( Aldrig roligt när han är borta, men men. Vi får se vad vi hittar på imorn, det kanske blir Allsång på skansen faktikst :)

Och nu ska jag ner och hämta arbetströjorna som fick paniktvättas imorse. Kramhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar