fredag 1 juli 2011

Från 0 till 100

Ja, tji fick jag för att jag höll mig vaken länge igår för att slippa vakna tidigt. Vem ringer och väcker mig 8? Jo jobbet, jag blev inringd för ett par timmar jobb. Blev skitgrinig på att de väckte mig för jag kunde inte somna om sista 1.5 timmen, så jag fortsatte vara grinig fram tills jag var framme på jobbet vid 10. Då släppte det faktiskt och blev riktigt roligt och dagen artade sig bra :) Slutade vid 15 och mötte upp Cilla för att cykla till badet. Och JÄKLAR vad skönt med ett dopp, man blir ju genomsvettig på jobbet.

Och efter badet blev det ännu bättre, då var det bara en snabb sväng hem och byta om för sen blev det middag nere på Grappa med bonusfamiljen. Alltid trevligt :) Åt en gryyyymt god sallad. Bakad chévre, papaya, vattenmelon, pumpakärnor, sallad, paprika, succhini, balsamvinäger etc. Så himla fräsch och somrig, den kommer jag definitivt äta igen :)

Så dagen blev riktigt bra till slut, och den blev inte sämre när Marcus ringde och sa att han kommer hem inatt redan :) Han skulle köra efter att The Ark slutat spela och ska vara hemma runt 05.00 eller så. Jag har som ambition att vara vaken och redo med ett glas O'boy när han kommer hem, men jag börjar vara ganska trött redan nu, så vi får väl se hur det går med den saken.. Det är tanken som räknas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar