torsdag 30 juni 2011

Godnatt!

Ja jag vet att jag skriver högst sporadiskt här, men det är så ibland. Får försöka komma ikapp helt enkelt.

Sitter just nu ensam i lägenheten, Marcus stack till Borlänge imorse. Peace and Love har ju satt igång nu. Han blev bjuden av Fegge och Matte som bygger scenen på Dreamhack, så han är där uppe och härjar nu. Sjukt bitter för att inte jag också får kolla och lyssna på bra musik under mina lediga dagar :P Men festivalen är ju helt slutsåld så det finns inte mycket att göra. Menmen, jag har varit ledig idag och imorn och på fredag ska jag också vara ledig. Får se vad jag hittar på, idag blev det en tur till Vilsta för sol och bad innan jag stack till Sthlm för att träffa Mumin. Solbränd blev jag allt, ser lite ut som en kräfta just nu. Hoppas att det har lagt sig till imorn så att jag kan vara ute då med, finns nog inte så jättemycket annat att göra. JA JAG ÄR LITE BITTER :P Ska iaf till grappa och käka med svärföräldrarna, svärsyskona och svärmorföräldrarna imorn. Alltid nåt antar jag!

Börjar känna mig ruskigt snorig bara, det gillar jag inte. Vill inte få en såndär utdragen sommarförkylning :/

Men nu känner jag att det är dags att gå och lägga sig. Jag brukar vakna vid 8 när jag sover utan Marcus, men jag hoppas jag kan sova lite längre imorn. Har ju ändå hållit mig vaken extra länge!

Gonatt och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar