onsdag 13 april 2011

Packar

Onsdag, är det verkligen onsdag? Dagarna bara flyger förbi när man jobbar 8-17! Jag är otroligt ovan vid såna heldagar med jobb och att man kommer hem runt 18 och direkt ska det ätas middag och sen är det dags att sova igen helt plötsligt. Jahopp så var den dagen också till ändå. Men vad underbart det är, dagarna fylls med innehåll och tiden rusar.

Detta innebär också att jag har mindre och mindre tid kvar att packa på. Ikväll har jag i alla fall fått packat ihop allt i köket. Allt porslin, alla kastruller, bestick osv. Så imorn, på fredag och mån-fre veckan efter påsk blir det inget matlagande :P Har sparat en tom matlåda, ett par glas, en udda gaffel, 1 liten kastrull och en smörkniv. Kommer känna mig som Mac Gyver när jag fixar middag framöver! Haha!

Imorgon är det torsdag och då är det jobb 8-17 som gäller igen. På kvällen ska jag ordna med lite packning, ska iväg och sola och lite annat smått och gott. Sedan på fredag är det dags att åka upp till Eskilstuna igen eftersom helgen kommer spenderas på Parken Zoo. Det är introhelg, ska bli spännande att se vad det är för jobb jag har hamnat på :)


Men nu är det dags att fixa sig inför sängen, måste verkligen sova mina timmar för att inte vara helt körd på jobbet! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar