torsdag 14 april 2011

En svunnen tid

kväll hände något roligt, jag står och fipplar med dehär cyklarna som Göteborgs stad har satsat så mycket pengar på. Och vem går förbi om inte mitt ex? Sist jag träffade honom var under DHW och då var det inte mycket mer än ett hej och sådär. Nu gick han iaf förbi och hejade när han såg mig, jag var ju helt inne i dethär med att försöka få loss en cykel så jag fattade först inte vem det var. För min del var det i varje fall ett kärt återsenede. Vi tog en promenad, eller ja, jag följde med på hans promenad rättare sagt. Riktigt roligt och det kändes bra att ha träffat honom och känna att allt faktiskt är okej nu såhär innan jag flyttar ifrån Göteborg. Hoppas att han känner detsamma, och hoppas att livet fortsätter gå såpass bra för honom som det verkar göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar