tisdag 12 april 2011

Sjuk och trött och ptja

Var ett tag sen jag skrev nåt, men jag har haft fullt upp sedan i torsdags. Marcus o co kom ju i torsdags och byggde upp Loreal-montern, så då var jag ju såklart där och hjälpte till :)

Och just idag är det stora StarCraft2-eventet så Marcus hade såklart mängder att göra på jobbet under helgen. Så i fredags kväll efter mitt jobb på Kärraskolan så åkte vi upp till Eskilstuna. Så helgen har spenderats uppe i Eskilstuna, fast mestadels Stockholm. Massor med förberedelser inför eventet, både på kontoret och med riggningen igår. Har iaf haft en jätterolig helg :)

Mindre roligt är att jag blev dundersjuk efter fredagens jobb, så helgen har också tillbringats med att snyta sig, hosta och ha feber. Febern är kvar, hostan och snoret likaså. Men är jag nu ändå här i Göteborg så får jag ju jobba. Bra med cash och ungarna är ju underbara :)

Men just nu lunkar jag runt här hemma och packar lite smått, en låda med grejer som ska till Bottna. Porslinet ska packas ner ikväll också tänkte jag. För på fredag ska allt vara färdigpackat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar