söndag 21 april 2013

Mitt livs bästa form!

Jag är i mitt livs bästa form, jag har vakt smalare, vägt mindre, ätit mindre (no shit). Men jag har aldrig varit i bättre form! Och för varje gång jag pallrar mig ner till gymmet så förbättrar jag min bästa form till ÄNNU bättre! Det känns så otroligt skönt att veta och känna det.

Denna veckan blev det fyra träningspass, men jag har helt och hållet lyssnat på min kropp samtidigt som jag haft några dagars tentaperiod. Så omständigheterna till trots så är jag nöjd. Min mamma är på besök denna helgen och i "mitt tidigare liv" så hade jag sett det som en ursäkt att skippa träning, men redan i torsdags bad jag mamma ta med sina träningskläder och idag var vi och tränade tillsammans! Inte världens mest genomtänkta pass, men det förbrändes kalorier och då är jag nöjd!

Även om jag bryter ihop i tårar på löpbandet vareviga gång för att jag inte orkar så mycket som jag vill så är jag ändå nöjd. Jag är inte längre mågon soffpotatis som inte bryr sig om sin hälsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar