måndag 4 mars 2013

Mmmmmmmåndag

Idag var en riktigt härlig dag, jag bestämde mig redan igår för att vara taggad hela dagen. Just nu känner jag mig väldigt hängig dock, håll tummarna för att jag inte håller på att bli sjuk!

Idag blev det ett dubbelpass på friskis. Jag började med spinning innan skolan och avslutade med styrketräning på gymmet efter skolan. Idag var det grymt tungt att få upp pulsen, luftstrupen snörpte ihop sig och jag lät som att jag hade ett astmaanfall. Det är riktigt spännande att se vilken skillnad det är på dagsform och dagsform. Jag gillar verkligen att kunna hålla koll på min träning genom pulsklockan, den ger mig riktlinjer för när jag bör tycka det är jobbigt eller ej. Om benen bränner påspinningen men jag ligger på 160nånting i puls så vet jag ändå att jag kan mer, och då kan jag dra av lite motstånd och spinna lite snabbareoch få upp pulsen i stället.

Imorn står först och främs sovmorgon på schemat! Ska bli så otroligt skönt! Om jag känner mig ok i kroppen blir det nog lite HIIT och styrka imorn, det känns så härligt att se fram emot träningen. Men nu är det dags för sista promenaden med Ida och sen sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar