onsdag 6 mars 2013

Idag vila men igår var det andra bullar

Träningen igår blev som planerat HIIT och styrka. Orkar inte fota pulsklockan :P fick upp bra puls på säcken, 190+ och förbrände över 600kcal på 55min. Bra pass som blev som följer:

20min på löpbandet
20min boxning på säck
Benpress 50kg, 4*10
Knäböj 3*10
Triceps 3*10
Mage 4*30

Min nya favorit på gymmet har blivit denna magövning
Grym övning! I övrigt är jag helsåld på liggande benpress! Ska köra spinning imorn och på fredag blir det nog ännu ett pass med HIIT och styrka, pressa mig lite längre i benpressen ;)

2 kommentarer:

  1. Åh den där magövningen brukar jag köra fast med en kettlebell.. tungt som fasen men bränner gött i magen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kör också med 12kg kettlebell eller viktskiva.

      Radera