söndag 3 mars 2013

Helgens träning

I fredags var jag inbokad på spinning för Maria, 07:00. När klockan ringde 06 undrade jag vafan jag höll på med när jag skulle kunna sova mycket längre, men jag vill ju inte ha några pricker för obokade aktiviteter så jag traskade dit iaf. Och vilket pass! Fick till den perfekta inställningen cykeln och positionerna satt därför också perfekt. Tog ut mig totalt! Orkade inte ens vara med på nedcyklingen efter finallåten utan det var bara att torka av cykeln och sen ta sig ut fort fort fort, vill inte att det ska hända nån olycka inne i spinningsalen ;)

Riktigt skönt i varje fall! Igår var det fullt ös från tidig morgon till natt, så där blev ingen träning och idag vill jag bara ta dagen som den kommer. Det är strålande sol så en promenad lär det bli, och blir det träning ovanpå det är det bara en bonus :)

Imorn är det morgonspinning igen! Och så kör jag nog ett styrkepass på eftermiddagen, när skolanär klar.

Och ännu en liten spark i baken är att jag sedan i höstas tappat 10cm kring höfterna! Tack HIIT, tack tunga vikter på gymmet och tack pulsklocka , allt detta har definitivt gjort det möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar