torsdag 28 februari 2013

Ny storlek!

Jag köpte ju ett par jeans från Gina Tricot innan vi reste iväg på semester, och de var i tre storlekar mindre än vad jag brukar köpa mina jeans i. Men eftersom jag aldrig köpt jeans på Gina så antog jag helt enkelt att de hade helt konstiga storlekar. Döm min förvåning när jag igår gick in på H&M i hopp om att hitta nåt att spendera min 50:- check på, och vad jag hittar är ett par jeans! Till en början hade jag inga hopp om att de skulle passa alls i strl 32 vilket var största storleken som fanns kvar, och två storlekar under de som jag "brukar" köp jeans i. Dom passade!!! Jag har faktiskt förändrat min kroppsform! Vilken grej :) nu har jag en ny strl som jag "brukar" köpa jeans i, så nu gäller det bara att hålla i det också. Men jag har inga planer på att nånsin gå upp i jeansstrl igen så.

Grymt roligt och en riktig kick i baken att faktiskt ställa klockan på 06 imorgon och knata ner till friskis för ett spinningpass 07!

1 kommentar:

  1. Grattis :D Vet hur kul det känns.. jag va själv där hösten 2011.. tyvärr har det ju gått på fel håll sen dess pga skador.. Men nu är det banne mig dags att vända igen!

    SvaraRadera