söndag 24 mars 2013

En annan typ av träning


Det har inte blivit någon träning på gymmet i helgen, men att åka på en sånhär pigg liten sak är träning det med kan jag tala om! Vilken träningsvärk jag har!

Jag har alltså tillbringat helgen i Malung och tagit "förarbevis för snöskoter"! Woho! Det är grymt kul att köra och vi tillbringade närmare 4h på skotern idag efter teoriprovet för att fira vår första lagliga skotertur!

Imorn börjar tentavecka, jag ska knåpa ihop 6 sidor brödtext på tre dagar. Och läsa ikapp en bok eller två inför samma tenta. Känns som att träning kommer bli lågt prioriterad, helst inte såklart, men jag försöker ställa in mig på att så kan bli fallet. Aja! Nu ska jag snart däcka i min stora sköna säng, tyvärr utan Marcus som fick vända i hallen i princip. Han ska flyga iväg till Bucharest imorn bitti och sover i sthlm. Tråkigt att vara ensam hemma! Men hundskrället snarkar ju för en hel armé å andra sidan, så helt ensamt blir det ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar