onsdag 12 december 2012

Träningen 2012


Årets bästa träningsminne:
Jag genomförde Vårruset med Laura! Nästa år kommer tiden förbättras, 37min tog det mig 2012. Får se vad 2013 tar mig in på för tid.
 
Årets sämsta träningsminne:
Vårruset, igen faktiskt. Jag var så nervös och i min värld just där och då gick det så himla dåligt. Idag ser jag det mest som något jag kan förbättra till nästa år
 
Årets “det trodde jag aldrig”: 
Att jag skulle klara att springa 16km/h i 30s! Ibland avslutar jag mina HIIT-pass på löpbandet med just detta, och jag känner mig riktigt grym efteråt.
 
Årets träningssko: 
Köpte en tunn, ultralätt nikesko i USA när vi var där. Grymt skön! Går riktigt bra att springa i också!
 
Årets träningskläder:
Köpte med mig två träningsbhåar från Forever21 i New York, så jäkla snygga och sköna! Annars gillar jag mina Adidas basketshorts eller nya trekvarts Nike träningstights. 
 
Årets trend:
Årets trend måste väl vara crossfit? Hade varit grymt kul att testa någon gång!
 
Årets investering:
Alla nya träningsskor, kläder, prylar, proteinpulver etc
 
Årets mat:
Årets mat.. hm.. allt! Grekisk sallad! Rågrussinmackor med ost och paprika, massaman curry, saffransbullar!
 
Årets resa:
USA! Grymt land, så grymt god mat och trevliga människor och bra shopping ;) 
 
Nu ser jag fram emot ett ännu bättre träningsår 2013:
Mer HIIT, mer löpning, mer box, mer utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar