fredag 21 december 2012

Tentaflykt

Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu:
Till Marcus: Ta det lugnt! I love you!
Till Alexander Skarsgård: Det är lugnt, du kan dyka upp när du vill, jag väntar.
Till alla som svettas på gymmet: Kämpa, du klarar det!
Till Laura: Ser fram emot att träffa pepparkaka #1 i Januari!
Till Piffen: Ser fram emot att träffa pepparkaka #2 med!
Till dig som klagar på ditt liv: Bara DU kan förändra den sits du sitter i, gör det!
Till dig som är lycklig: Fortsätt med det!
Till dig är osäker: Sluta vara osäker, fake it until you make it!
Till dig som stressar inför julen: Andas, ta en pepparkaka och sätt dig ner en stund :)
Till mig själv: Fortsätt kämpa så är du snart i mål! Nästa år kommer det hända grejer!

Nio saker om dig:
Jag gillar allt som innehåller socker (ingen hemlighet direkt).
Jag älskar att laga mat.
Jag är en prylbög, vill jämt köpa nya prylar. Köpte en julienneskalare från Jamie Oliver förra veckan <3
Potatismos är min favoritmat
Tulpaner är min favoritblomma
Jag har dålig självdiciplin. Har inre monologer med mig själv på löpbandet hurvida jag ska fortsätta springa eller ej. Slutar alltid med att jag säger till mig själv på skarpen att JAG TÄNKER FAN INTE SPRINGA BARA FÖR ATT DU SÄGER DET.
Jag gillar verkligen inte leverbiffar
Jag är grym med barn, dom älskar mig, jag älskar dom, match made in heaven.
Jag dricker ~1,5l Pepsi Max om dagen
Jag har egentligen glasögon, men jag orkar inte använda dom trots att jag ser sämre än en sengångare. 

Åtta länder du vill besöka:
Indonesien
Malaysia (åker dit i januari 2013 så den räknas inte egentligen)
Filippinerna (åker dit i januari 2013 så den räknas inte heller)
Mexico
Peru
Maldiverna (smekmånad, fo sho!)
Italien
Bahamas

Sju saker (inte personer) du älskar:
HIIT på löpbandet
Vinterpromenader när solen skiner
Jeans
Kokböcker
Min Le Creuset
Familjemiddagar
Att få bjuda på middag

Sex saker du vill göra innan du dör:
Dyka med hajar
Besöka alla sju världsdelar. Har oceanien, antarktis och sydamerika kvar.
Skaffa barn
Gifta mig
Vara vältränad!
Kunna springa en mil

Fem personer som betyder mycket minus familj:
Ingen nämnd ingen glömd

Fyra bra filmer:
Snatch
Batman the dark knight
Fight Club
Oceans Eleven

Tre av dina favoritbloggar:
Matplatsen
Glitzy
Hugo Rosas

Två av dina favoritlåtar just nu:




En önskan:
Att nästa år om möjligt blir ännu bättre än detta, finns helt klart potential med tanke på vad som planeras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar