torsdag 18 oktober 2012

Pyssel

Ja, hösten och alla mörka kvällar får en ju minst sagt pysselsugen. Jag försökte återskapa ett armband jag sett tidigare men nja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag ska ge det fler försök helt klart. Ringen blev jag nöjd med i varje fall!

Men snart är det helg, fredagen imorn kommer bestå av skola och symaskin :P Äntligen fick vi nämligen tummen ur och köpte tyg så imorn ska jag sy gardiner till vardagsrummet! På lördag ska jag besöka bomässan med Laura och Piffen, jag ska även få upp den förbannade tavelväggen. Och sist men inte minst söndagen, den hade jag tänkt spendera hemma bakandes macarones.

Marcus är borta i Bucharest fram till måndag natt och därför försökte jag få in lite planer under helgen iaf, så man gör nåt vettigt :P

1 kommentar: