söndag 30 september 2012

Kliar i fingrarna

Jag är så himla inredningssugen! Just nu planeras det lite för att byta ut lampan i hallen när vi ändå ska måla den missfärgade väggen vit. Och i vardagsrummet har vi pratat om att byta gardiner ett bra tag. När jag letat efter gardiner har det varit förvånansvärt knapert utbud, så ikväll satte jag mig och googlade fram lite webshopar och hittade denna till höger! Klart godkänd från både min och Marcus sida, så det blir nog en beställning på denna gardin, och kanske två kuddfodral också för att få in lite färgklickar i sofforna. Sovtex.se är sidan jag hittat dom på! Fanns flera snygga mönster som jag mycket väl kunnat tänka mig. Förutom detta småpiff så är det HÖG TID för oss att köpa ny säng! Jag kan vakna helt flyförbannad på nätterna över att sängen är så förbannat oskön, ARGH. Därför har vi också tre dagar i rad testat ungefär sju tusen sängar. Det är minst sagt en djungel.. Men, vi tror att vi har hittat en vi trivs med. Ska bli skönt att få byta ut vår 160cm säng mot en 180cm continental säng! Som denna nedanför fast med sängbenen i ek. I vår nuvarande lägenhet har vi inte plats för en sänggavel, våra garderober står vid sängändan och med en sänggavel skulle dom inte gå att öppna :P Ser fram emot ett större sovrum så man kan fixa en fin sån! Gärna med infällda hyllor för mobil, bok etc.

Oh well, nu måste jag gå och leta upp min almenacka! Håller alla tummar för att jag är ledig imorn, kommer inte riktigt ihåg.. men efter helgens bravader behöver jag viiiilaaaa. Jag satsade helhjärtat på att gå all in på klassfesten igår och det känns idag. Jelloshots till förbannelse :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar