lördag 1 oktober 2011

Sitter och väntar på att afrodansen ska börja, 15mim kvar. Längtar så sjukt efter vår resa i vinter! Bara drygt två månader kvar :) vackra stränder, god mat, gassande sol och världens bästa människa! Hur kan man inte längta? Men just nu är afrodansen näst på schemat, är lite mör i kroppen efter dubbelpasset igår. Spinning och box-pass, riktigt skönt! Idag blir det som sagt afro, och kanske om jag hakar på Marcus ner till gymmet efter lunch. Är så jävla grinig på att vågen inte visar nån skillnad! Så jävla orättvist! Blä. Aja, det är bara att köra på helt enkelt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Mår du bra för övrigt? Jag menar, vågen berättar ju inte hur du mår. Annars så verkar det vara rolig träning, cykling boxning och dans. Hur gick det med lammsteken?

    SvaraRadera
  2. Lammsteken blev god! Dock inte tillräckligt rosa, nästa gång plockar jag ut den vid 60 grader tror jag! Men fortfarande saftig och den kompletterades gott med svart vinbärsgelen från Bottna :)

    Jag mår bra, godissugen mest hela tiden, men jag håller mig och känner mig riktigt stark i kroppen för omväxlings skull!

    SvaraRadera