måndag 3 oktober 2011

En upptäckt

Ja jag har upptäckt att jag veeeeerkligen behöver en bästis här uppe, Ingeborg är inge vidare på att svara på varken sms eller facebook ;) Men förhoppningsvis kommer hon och hälsar på snart, så att jag får snacka av mig. Jag är verkligen helt snackig just nu! Jag är så sjukt lyckling och det bara sprudlar ur öronen på mig! Jag vill liksom kunna berätta allt lyckligt för någon! Hur kul är det för Marcus att få höra hur grym han är dygnet runt ;) Nä, jag behöver nån som jag kan ösa ur mig allt för. Ingeborg och jag är perfekta på det viset, båda är lika lyckliga och förstår EXAKT vad den andre menar och upplever. Ska försöka få upp henne hit en helg snart, och själv åka ner till Göteborg snarast. Kanske ta en söndag i Götet när jag ändå är i Bottna. Och sen i Januari en hel helg. Saknar Göteborg lite, kompisarna och så. Men jag trivs här :) Detta känns som hemma nu, och jag är lyckligare än någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar