måndag 19 september 2011

Ny invägning

Det får bli måndagar som är judgement day. Idag visade vågen på 2,4kg mindre än för snart än månad sen. Långsamt men säkert antar jag. Så nu har jag 1,8kg kvar till första delmålet, och 6,9kg till andra delmålet.

Ny måndag, ny vecka! Förra veckan var ganska "dålig" om jag ska säga så, 4 träningspass i stället för de 6 som jag har satt som mål varje vecka. Det berodde ju iofs på att jag åkte till Göteborg fre-sön, men ändå. Denna veckan ska det inte bli några problem med att hålla igång iaf! Lördag får bli veckans vilodag för då jobbar jag 10:30-19 och antagligen längre än 19 också för den delen.

Denna veckan ser träningschemat ut såhär

Måndag: Gym, dvs 40-45min kondition/förbränning, lite övningar för mage/rumpa och ibland armar
Tisdag: 1h Dans fuego
Onsdag: 1h Spinning medel
Torsdag: 1h Jympa medel
Fredag: 1h Jympa medel
Lördag: Jobb
Söndag: Gym

Men nu ska jag sluta ligga och dra mig i sängen, lägenheten ska städas upp lite i, det ska ätas frukost och pluggas innan träningen vid 11. Ha en bra måndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar