måndag 5 september 2011

Is this really life?

Jag är så tröööött. Jag är trött i kroppen, i huvudet, i själen. Det här med att lägga om hela sitt liv kring matvanor och motion tär verkligen. Särskilt när man inte har en helt problemfri bakgrund kring just matvanor.


Men men! Det är bara att bita ihop och kämpa på och hoppas på att få se lite resultat framöver. Dygnet runt tänker jag på saftiga chokladmuffins, chocolate chip cookies, bullar och lösgodis. Försöker fylla tankarna med annat men dom där sötsakerna smyger sig alltid in i alla fall ;)

För att underlätta träningen (enligt Marcus) så har han köpt en crosstrainer till oss! Så nu står det en ganska liten och smidig sådan i vårat vardagsrum. Det återstår att se om den kommer till användning :P Jag är tveksam men man kanske kommer fastna för den så småning om :) Tänkte ta ett första pass innan skolan börjar imorn, man kan ju ha på tvn och kolla på tv samtidigt som man tränar.

Och nu funderar jag på att gå och lägga mig, är extremt trött och har ont i huvudet. Imorn är det skola och det ska bli roligt faktiskt! Vi ska börja med vår gruppredovisningsuppgift! Och världen är liten, jag går i samma klass som Marcus gamla grannar :)

Ha det bra, ät massa godis för mig med ni som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar