måndag 29 augusti 2011

Synden straffar sig..

Ja som sagt, synden straffar sig. Och tji fick jag! Inget studiebidrag åt mig inte, för jag avslutade inte mina kurser i våras och får därmed inte ut de poäng jag behöver för att vara berättigad till studiebidrag. Jag kommer självklart överleva, jag kan vara snål när jag behöver. Och jag har turen att ha en otroligt generös och stöttande pojkvän som inte såg något problem i att jag är inkomstlös de närmsta tre månaderna. Vi får väl se hur livet ter sig i framtiden, jag har lite smått panik över att inte kunna spara pengar till resan. Ska försöka hugga alla jobbdagar jag kan framöver kan man ju lugnt säga!

2 kommentarer:

  1. Men åh, då måste du/ni hälsa på oss ju! Vi är bara någon timmes bilresa från Miami :D

    SvaraRadera
  2. Segt =/ CSN är verkligen inge kul att leka med.. Hoppas att det löser sig för dig i alla fall =) Och skulle du vilja dra till stockholm någon dag så har jag nu en dubbelsäng att dela med mig av =) Den kostar gratis =P

    SvaraRadera