torsdag 14 juli 2011

Time for bed, and only bed

Så har ännu en dag passerat och det är dags att gå och krama kudden. Efter att ha jobbat 10.30-18.30 och inte hunnit med att träna efter jobbet så känner jag mig ändå ganska nöjd med dagen. En timme övertid är väl inte så dumt, och jag hann cykla och sola istället för gymmet som var tänkt. Och så har jag tvättat en hel massa tvätt, eller ja, 4 maskiner iaf. Det är ju litegrann som blir rent :)

Morgondagen blir en relativt tidig morgon. Upp vid 7 och plocka ihop all torr tvätt och sedan slänga in en till maskin som får köra medans jag sticker en sväng till gymmet.

Jobbar 11-18 imorn, men det är inte alls omöjligt att det blir till 18.30 som de flesta andra dagarna. Efter jobbet ska jag iaf hem och baka bullar hade jag tänkt mig :)

Men nu blir det godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar