måndag 18 juli 2011

Inte som planerat

Som i princip varje gång jag plitar ner lite spridda ord på denna blogg så ligger jag i soffan, det är kväll och tvn är på.

Fortfarande förfärligt mätt efter middagen. Såhär såg middagen ut under uppstarten, så otroligt fräscht och härliga färger och nyttiga råvaror. Slutprodukten blev inte helt hemsk den heller ;) Bra mycket godare än kinamaten man köper på stan om jag får vara så självgod.

Jag blev hemskickad från jobbet idag pga av magont, men imorn ska jag vara fit for fight igen! Men eftersom jag då hade en hel massa timmar mer ledigt idag så passade jag tillochmed på att baka rågfrallor som får bli morgondagens frukost.

Imorgon SKA jag gå och träna, ska ställa klockan på 07.00 och cykla till gymmet, då är man tillbaka till 09.00 och kan äta frukost i lugn och ro innan jobbet börjar vid 11 :)

Sen blir jag solo igen fram tills torsdag, Marcus åker till Malung för att hälsa på Kenny. Så på torsdag efter jobbet tag jag tåget till Karlstad där Marcus möter mig med bilen och så åker vi ner till Bottna, längtar som tusan efter föräldrarna och Ida!

Men nu ska jag släcka törsten innan jag gör mig i ordning för att sova. Ha det bra på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar