torsdag 19 maj 2011

Magen är nöjd

Sitter i soffan, som alltid när jag skriver här :P Har precis ätit min ensam-hemma-mat, när Marcus sover över i Stockholm så passar jag på att göra tomatsoppa, för jag bara älskar det! Verkligen inget fancy eller svårt utan den enklaste maten av alla, men så otroligt god att jag aldrig tröttnar.

Dagen har varit rolig, började med jobb på Parken 09:45-14:15, så det blev några timmar i alla fall. Sen cyklade jag hem och väntade in Cilla som skulle hämta upp mig och så skulle vi ta en tur till IKEA i Västerås. Väl i Västerås så hämtade vi upp Daniel på högskolan innan vi åkte till IKEA. Och jag kände mig faktiskt riktigt vuxen när jag kom ut därifrån bara 135kr fattigare :P En större matlåda för kakor etc, två diskborstar, två dynor till balkongstolarna, galgar och ett paket korv! Inte så pjåkigt va.

Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig relativt tidigt, har planer på att träna innan jobbet imorgon. Börjar inte jobba förrän 11:45 imorn. Och nu sa Marcus att han skulle ringa och väcka mig vid 7.10 :) så det blir perfekt. Kärlek!

Men nu ska jag maila min arbetsledare på Parken och se om jag kan få nåt vettigt schema :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar