fredag 20 maj 2011

Fredag fredag fredag

Härligt med fredag! Fast det innebär inte så jättemycket för mig eftersom jag jobbar länge idag och resten av helgen.
Åt precis en "ovanlig" frukost, jag åt den ofta för ett par månader sen men nu för tiden käkar jag ju havregrynsgröt vareviga dag. Men idag blev det en annan favorit, nämligen naturell lättyoghurt med ônos äpplemos och krossade linfrön. Så himla gott! Och fräscht :) Bra och lagom laddning innan gymmet, när jag kommer hem därifrån igen så blir det havregrynsgröt :P Alltid denna eviga gröt, men den är ju så god! Och mättande och jag blir inte sötsugen för fem öre fram tills lunch. Det är nog det bästa ändå, att jag inte är sötsugen på en tredjedels dag.

Vad gäller viktnedgången så står den helt still, sjukt irriterande! Det konstiga är att jag däremot passar i lite gamla kläder och får igen byxor som jag inte fått igen på ett år. Och jag KÄNNER mig mindre, men vafasen! Att det inte syns på vågen? Det är ju skitskumt! Huvudsaken är väl att jag trivs iaf, så jaja :)

Nu ska jag bara chilla 20min till och sen cyklar jag till friskis, kram!

1 kommentar:

  1. Du cyklar och får muskler i stället, de är tyngre, men smalare.

    SvaraRadera