onsdag 4 maj 2011

Livet leker

Sitter just nu i soffan och har precis klätt på mig lite anständiga kläder, ska ta min finfina cykel och cykla ner till clasohlson och köpa mig en cykelkorg :) Blir så mycket enklare att handla när man har en cykelkorg. Så ja, efter cykelkorgsinköpet ska jag cykla vidare till willys och handla inför middagen. Det blir wookad biff med champinjoner och bambuskott och paprika. Marcus och en av hans kompisar har en tävling fram tills DHS11, dvs 6 veckor. Den som gått ner mest i vikt vinner. Vad denne vinner? Pfft, äran såklart :P Marcus är helpepp på att vinna över honom och jag är med på ett hörn och tänka klå båda två :P Mest för att visa att jag KAN sluta äta kakor om jag vill, kan vara bra för mitt sockerberoende att få sig en törn. Just nu är jag så sjukt nära att bara slänga mig in i frysen och ta den där sista mazarinen som ligger där och skriker efter mig :P

Aja nu får jag dra mig innan det börjar regna igen :) Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar