tisdag 1 mars 2011

Si och så

Ja det har varit lite si och så med uppdatering men jag har ju haft fullt upp med att leva!

Men just nu sitter jag i Göteborg och har haft praktik nu i två dagar, bara elva dagar kvar. Ja, just nu känns det så, jag räknar ner dagarna för jag är inte pepp alls på praktik hur konstigt det än låter. Men det löser sig alltid, jag får tagga till lite bara :)

Annars så ser jag fram emot massa, förhoppningsvis, sällskap i helgen. Ingeborg, gluffs, kanske rickard? Vill umgås massor med mina fina vänner, helgerna försvinner ju annars lätt till Eskilstuna. Men man måste hitta balansen :)

Just nu står det en tomatsoppa på min spis och puttrar, är riktigt dunderhungrig men försöker skjuta lite på det :P Vill inte bli hungrig igen senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar