onsdag 2 mars 2011

Önskedrömmar

Åh önskar så att jag hade lite mer pengar så jag hade kunnat unna mig lite utan att få skuldkänslor.
Hade gärna gärna beställt hem denna inför alla kakor jag har lust att baka! http://www.bagarenochkocken.se/shop/?artnr=3403200M02&cat_id=166

Perfekt när jag ska göra diverse småkakor som ska spritsas, smält choklad som ska dekoreras eller frosting till cupcakes och sånt där. Onödig men underbar pryl! Men som sagt, 300kr har jag inte till övers direkt.

Hade jag haft 360kr över så hade jag definitivt köpt detta halsband, alla mina favorithalsband går ju bara sönder :( detta är underbart vackert och perfekt för mig som är all in för vardagssmycken. Finns på KyssJohanna:s webshop, men länken funkar inte riktigt.

http://www.kyssjohanna.se/halsband-fran-dogeared-pearls-of-happiness-p-2064-c-181.aspx

Jag hade ju ett karma-halsband i samma serie, dogeared, men det gick sönder efter drygt ett år. Jag hade det på mig dygnet runt! Sen fick jag ett jättevackert halsband med en sten för harmoni, det köpte mamma och pappa till mig i New York när jag och mam var där. Men det gick också sönder efter ett år ungefär. Samma sak där, jag hade det på mig dygnet runt, hade alltid nåt runt halsen jag kunde pilla på. Att inte ha nåt känns jättetomt! Men frågan är om kläder går före halsband och bakartiklar, jag tror nog det. Behöver lite nya vår och sommarkläder, men jag ska shoppa med Ingeborg på lördag så då kanske jag kan kolla om jag hittar nåt :) Vill inte slösa pengar, men lite tycker jag att jag kan försöka unna mig.

Nu blir det lite slappande i soffan här, har sån huvudvärk efter praktiken. Kram på er!

1 kommentar:

  1. Har du varit i deras butik här i gbg? Bagaren och kockens menar jag? :P Kram

    SvaraRadera