torsdag 17 februari 2011

Härliga tider

Det är så himla härligt här i Eskilstuna, trivs verkligen som fisken i vattnet. Just nu har Marcus lagt sig i badet, tyvärr är badkaret knappt stort nog för en person än mindre för två, så jag sitter kvar ute i tv-soffan så länge. Men bara att veta att han är i samma lägenhet och att jag får somna brevid honom snart värmer mig nåt så otroligt. Vi har det helt enkelt väldigt bra och enkelt ihop :) Vi lagar middag ihop, sitter i soffan och kramas när Marcus kolla på sportspegeln, pratar strunt innan vi somnar. Så som jag önskar att alla dagar ska vara! Min stora mjuka gosebjörn! Oj vad jag tycker om honom alltså!

Imorn är det fredag, på kvällen ska vi se Daniel Adams-Ray här i Eskilstuna! Det ska bli riktigt roligt, Marcus fick två biljetter i födelsedagspresent av mig. Det var längesedan jag gick på nån konsert och Adams-Ray hoppas jag är riktigt bra. Hans låtar är ju kanon iaf så hoppas han är bra live med :)

Imorn jobbar Marcus hemifrån, mysigt att få lite sovmorgon, iaf till 8. Han sa dessutom att han skulle sluta efter lunch, kanske blir det en sväng till IKEA för att köpa lite ljus? Han ville gå och klippa sig också, så det kanske blir nåt sånt.

På tal om att klippa sig så funderar jag på att slänga i lite blonda slingor i mitt hår snart, tror det kan vara riktigt snyggt :) Vi får väl se! Inte direkt så det flödar med pengar åt sånt just nu, var tvungen att köpa nya skor häromdagen. Både vinterskor och vanliga lite tunnare skor, det lämnade ju ett litet hål i plånboken. Menmen! Det är sånt man har bufferten till ju.

Nu hör jag att Marcus är klar i badrummet, puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar