måndag 21 februari 2011

God morgon!

God morgon som sagt! Här ligger jag i sängen och väntar på att gå ner till busshållplatsen och åka till kärraskolan för lite praktik. Jag ska faktiskt ha tre egna lektioner idag, är faktiskt ganska nervös :) Men det ska nog gå bra!

Herre jäklar vad jag sov tungt inatt på tal om nåt annat, sov mig igenom hela natten utan att vakna en enda gång. Galet! Men även om jag sover bättre utan Marcus så är det ju så mycket mysigare att sova med honom, dessutom känner jag mig tryggast i hela världen när jag vet att min björn ligger och vaktar mig om nätterna.

På torsdag åker jag upp till eskilstuna igen :) Innan dess ska jag hinna med en hel massa saker. Skriva klart mitt arbete, träffa Ingeborg, kanske tvätta, städa lägenheten. Ptja, finns nog en del att sysselsätta sig med iaf :)

Nu blir det att åka till praktiken! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar