lördag 6 november 2010

Lördagsmys

Sådär, är i Eskilstuna och har det jävligt bra helt enkelt! Idag har det blivit snickarjobb med att bygga lite bordskivor etc. Och jag har fått leka med en överhandsfräs! (detdu farsan! Du ska få bildbevis sen :P) Jag tycker det är både roligt och skönt att få jobba lite med kroppen för en gångs skull :)

Just nu sitter jag hos Marcus föräldrar och bror, det blir middag och lite sånt här ikväll. Grillad oxfilé, grillad sparris och tillbehör. Man blir ju hungrig bara av att skriva det!

Nä nu ska jag vara lite social :) kram på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag får besked om att du inte har någon RSS-feed på den här sidan. Kolla det. Annars så är jag förkyld och väldigt synd om. :)

    SvaraRadera
  2. Det finns rss i adressfältet på internetläsaren tror jag minsann :)

    SvaraRadera