torsdag 4 november 2010

Äntligen!

Äntligen äntligen börjar torsdagen lida mot sitt slut :) Sitter just nu och kollar på SOS Västkust på kanal 5, är barnsligt förtjust i alla såna former av program! Och speciellt nu när jag så gärna vill bli polis!

Har packat ner träningskläder och skor i väskan, ska försöka gå till gymmet i Eskilstuna iaf EN gång nu i helgen. Måste börja träna på löpningen! Men jag känner ändå att jag har fått bättre kondition av mina promenader :) Bättre syreupptagning också antar jag, tummen upp för det! Den dag jag kan springa 2km på under 10 min, då kommer jag vara grymt stolt! Det är bara att kämpa! :)

Och nu är det bara 39 dagar kvar till Thailand!!! Sen blir det en månad av skön värme och nya upplevelser, guuud vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar