onsdag 10 november 2010

Fast pace

Redan onsdagkväll, härligt! Imorn är jag ledig från skolan, blir att plugga massa massa hemma för på fredag är det tenta som gäller, och 13.55 på fredag blir det bussen mot Eskilstuna. Fredagarna är en återkommande lycka hos mig. Helg och att få träffa den man tycker om mest, det är så underbart.

Bakade som sagt peanutbutter m&m cookies idag, och dom blev hur goda som helst! Åt alldeles för många, så nu orkade jag inte äta middag :( Får bli massa kycklingwook imorn i stället! Älskar kycklingwook! Nam nam :) Kycklingwook är verkligen något jag kan äta hur mycket som helst av, man kan ju göra i princip vad som helst med det. Variera i all oändlighet! Och kycklingfärs är så grymt gott om man får tag på det! Tyvärr blir det sällan särskilt vackert :P Så det blir inte ofta några bilder på den grymt goda men fula maten :D

Just nu kollar jag på Hells Kitchen, riktigt roligt! Gillar verkligen matlagningsprogram, man får lite inspiration samtidigt också.

Snart blir det nog sängen ändå, vill inte slösa massa tid på sovmorgon imorn utan komma igång med pluggandet direkt på morgonen. På fredag ska jag kicka ass på tentan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar