söndag 14 november 2010

Eskilstuna I love you but you're bringing me down



Ja ännu en helg till ända och snart tar jag nattbussen mot Göteborg. För varje gång jag lämnar Eskilstuna gillar jag staden lite mer, och ogillar Göteborg lite mer.. Inte bra! Gör också lite ondare i hjärtat för varje gång jag åker ifrån Marcus, men det hör väl till kärleken å andra sidan :) Allt kan ju inte vara en dans på rosor!

Så ja, 05.30 är jag tillbaka i Götet och 08.30 börjar skolan. Kommer nog vara lite wasted mao. Skitskola dessutom, näe, har ingen lust eller motivation kvar över huvud taget för denhär utbildningen. Vill bara att saker ska rulla på så att jag känner mig säker på att kunna ansöka till polishögskolan. Funderar på att boka ögonlaseroperation snart, men jag tror att jag får vänta tills efter Thailand. Man kan ju inte ta hand om sig själv första dagarna, man är ju helt blind vad jag har hört. I Mars ska man ansöka, så jag har ju liite tight med tid på mig.. Fast Historia A betyget kan lämnas in 3 månader efter ansökningen, så det borde jag hinna iaf :) Aja, vi får se hur saker ter sig.

Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar