fredag 29 oktober 2010

Dagbok

Ja en blogg är ju inte alls på samma sätt som en dagbok, därför började jag igår att skriva på en ny helt vanlig dagbok :) så mycket som jag behöver skriva av mig så kommer den definitivt behövas :p riktigt längtar efter att få komma hem och skriva ytterligare en sida eller två i den!

Men just nu sitter jag på övning i skolan, övningsledaren går igenom uppgifter som jag redan gjort så jag gör lite annat krafs under tiden. Bloggar osv :p
Övningsledaren är nästan för bra ibland, hon går igenom alla uppgifter vi ska göra innan vi ens själva har hunnit räkna igenom dom. Så övningarna i denna kursen har faktiskt gått väldigt enkelt hittills. Peppar peppar ta i trä!

Att det är fredag känns lite uppiggande, ska på "avskedsfest" hos Elin ikväll då hon flyttar till Oslo på måndag! Kommer bli en grym kväll med massa dans och vin och skratt hoppas jag :) är riktigt sugen på att dansa loss!

Nä, tillbaka till matten här nu. Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar