fredag 29 oktober 2010

Busig!

Ja idag var jag busig! Eftersom det är fredag så STRUNTADE jag faktistk i föreläsningen denna eftermiddag! Ha ha! Och vilken energi jag kände att jag fick när jag faktiskt insåg att jag bara kan sitta här i soffan och ta det lugnt :) Nu känns det som fredag!

Dock blir det inget fredagsmys för mig ikväll inte, tyvärr. Däremot ska jag ge mig på dessa:
15 cm klack! Hehe.. Jag som aldrig går i klackar, oh well. Dom är ju skitsnygga, men osköna. Äh! Ikväll blir det party, först hos Elin och sen ut nånstans vart det nu blir, vad som helst bara inte Stars n Bars, sjukt trött på det stället :D Ser iaf fram emot att gå ut, så sällan som jag går ut så är det verkligen på tiden. Jag är ju den typiska fredagsmys-människan :P Aja, nu ska man väl försöka hitta några kläder att ha på sig ikväll då.

Cya, dont wanna be ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar