torsdag 18 juli 2013

Formcheck rygg

Jag veeet, det var superlängesen jag skrev något! Jag jobbar, svettas, äter glass och gör mitt bästa för att hinna njuta av sommaren! Just nu satsar jag en del på axlar, armar, rygg, bröst och mage (överkropp :P) och såhär ser det ut för tillfället.


Vågen står still, men det känns bättre än att det går uppåt iaf! Byxor som tidigare inte gått att knäppa sitter bättre och bättre för varje dag, typ som dessa!

Vi får väl se vad som händer med denhär bloggen, kanske det blir en tätare uppdatering när sommaren är över, eller ingen alls. Jag hade ju bloggen som en dagbok för mig själv för att kunna gå tillbaka till, men om jag nu inte skriver, vad ska jag då ha den till? Eller så blir det som nu, ibland har man lust, ibland inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar