tisdag 7 maj 2013

Sommar!?

Herregud vilken värme! Min praktik började idag och vi har varit ute hela dagen, jag är solbränd i ansiktet! Kan man ha bättre jobb? Massa intressanta konversationer och tankar om livet, massa fruktstund, mellis, mys. Underbart <3

Började dagen 06:30 med 5km promenad, åt caseinpudding med blåbär, hasselnöt och kvarg till frukost. 1mil cykel, fram och tillbaka till förskolan. Sen avslutade jag kvällen med ytterligare 5km promenad, fick sällskap av Marcus dessutom vilket gjorde att promenaden fick lite guldkant :)

Nu ska jag njuta av att slippa tänka på skolan genom att läsa skönlitteratur, fuck studentlitteratur! Praktik äger!

1 kommentar:

  1. Åh så härligt det låter :) Så fort fotograferingen av vår lägenhet är över (som hållt mig inne och syselsatt alla vakna timmar på dygnet i snart en vecka) ska jag ut på en riktig långpromenad :)

    SvaraRadera