söndag 17 mars 2013

Som att vinna på lotto!

Ja precis så känns det idag efter första träningspasset på 10 dagar! Så jäkla skönt även om jag mjukstartade med 8 tabataintervaller på löpbandet + 90 st russian dumbbell twist, 60 situps, 60 benböj och 40 stående rodd med 10kg. Känns allt annat än som en mjukstart! Men efter 10 dagar vila så tar det väl ett par pass innan man är helt i form igen.

Under dessa 10 dagar har jag iaf lagat god och nyttig mat, ätit massa jordnötssmör och kvarg och bara läääängtat efter träning! Slänger in lite bilder från veckan, mest för att jag ville leka med instacollage ;) Blåbärskvargen blev snabb en extrem favorit här hemma! Herregud vad god att äta med jordnötssmör till frukost <3 helt otroligt. Så otroligt att jag var tvungen att åka till ICA Maxi bara för att handla på mig fler förpackningar innan dom försvinner. Det var en sån tillfällig vara antar jag för jag har aldrig sett den innan. 3 fulla 500g förpackningar står nu i kylen, brevid 2 nya burkar jordnötssmör ;) Mmmmm! Annars tyckte jag det var gott med vanlig lättkesella, hallon och jordnötssmör också, jag måste börja hitta mer användningsområden för kvarg känner jag!

Imorn ser jag fram emot träning och att hämta ut mitt nya proteinpulver! Woho! Mer om det imorn efter att jag fått testa :)

Puss och hej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar