måndag 7 januari 2013

dag 06: Min favoritkyss

Jag kommer antagligen aldrig glömma ögonblicket jag förlorade mig handlöst i dig, Marcus Lindmark. Det var en liten puss, så liten att den knappt snuddade mina läppar men ett av de största ögonblicken i mitt liv. Otippat nog var det den 21 juni 2010, i Jönköping, på DreamHack, i Stores. Vid cola-kylarna stod vi helt plötsligt mitt emot varandra och plötsligt håller du upp ett tomt läskflak i huvudhöjd. När jag frågar varför svarar du

- För att ingen ska se när jag pussar dig

Och så snuddade dina läppar vid mina och efter den stunden så bestämde jag att oavsett om du ville eller inte så skulle jag slåss för dig och mig. Efter lite hemlighetsmakeri på grund av olika anledningar så blev det ändå vi.

Det var min favoritkyss!

2 kommentarer:

  1. Hihi va gulligt :) Typisk sån sak som ska berättas på ett bröllop nån gång i framtiden <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får börja skriva på mitt tal redan nu då så jag inte glömmer bort att det ska med :P

      Radera