lördag 5 januari 2013

Dag 04: I min handväska


Alla ni som orkar sitta dagarna i ända och göra kollage och snygga bilder till era bloggar ska ju ha en eloge! Jag har väl får dåligt tålamod antar jag...
Men iaf, här är innehållet i min handväska efter ett pass på gymmet. Därav träningsskor och diverse andra träningsgrejer. Mössan är bra att dra på sig när man går därifrån och är svettigt kall om huvudet till exempel.
Men ja, det var välbehövligt att städa ur den. Behöver inte riktigt allt skräp som låg där i. Det mesta fick åka tillbaka dock, jag måste ha en magisk väska alltså, det får plats så himla många braattha-grejer! 
Kuriosa är att jag har en liten hangup på att jag alltid måste ha nån form av servett i väskan ifall jag skulle bli kladdig, behöva snyta mig eller nåt sånt. Därför brukar jag alltid vara en av de hatade kunderna på caféer som grabbar åt sig en näve servetter med sin take away latte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar